آیینه ایام

ما را در سروش دنبال کنید
یاران آب در چهارمحال و بختیاری
پژوهش و فناوری


حوزه فعاليت‌هاي واحد


کد مطلب: 349245
جلسه توجيهي پرسشگران طرح بررسي و سنجش ميزان رضايتمندي مشترکين شرکت گاز استان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1397/07/19
جلسه توجيهي پرسشگران طرح بررسي و سنجش ميزان رضايتمندي مشترکين شرکت گاز استان با حضور جمعي از معاونين جهاد دانشگاهي و شرکت گاز استان و پرسشگران اين طرح در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد.
جلسه توجيهي پرسشگران طرح بررسي و سنجش ميزان رضايتمندي مشترکين شرکت گاز استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، مجيد مهديان، مدير پژوهشي شرکت گاز چهارمحال و بختياري، روز سه شنبه 17 مهرماه، در نشست توجيهي پرسشگران طرح بررسي و سنجش ميزان رضايتمندي مشترکين شرکت گاز استان گفت: گاز يکي از عناصر اصلي در توسعه هر کشور و استاني است.
وي با اشاره به اينکه اکنون 95 درصد جمعيت استان از گاز طبيعي بهره‌مند هستند، افزود: سقف پوششي شرکت گاز در استان 97 درصد است و باقي‌مانده نيز مناطق سخت گذر استان هستند.
مهديان از پوشش سراسري گاز در 39 شهر و 469 روستاي استان خبر داد و اظهار کرد: 310 نفر از خانوارهاي استان مشترک گاز هستند و در استان پنج هزار و 500 کيلومتر شبکه گازرساني وجود دارد.
مدير پژوهشي شرکت گاز استان تصريح کرد: تاکنون حدود 181 هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است و يک هزار و 185 مشترک صنعتي از گاز بهره مي‌برند.
وي با بيان اينکه شرکت گاز استان به دنبال تعالي سازماني و سرآمدي در استان و حتي کشور است، خاطرنشان کرد: هدف اين شرکت معرفي به عنوان بهترين دستگاه خدمت رسان در سطح استان است.
مهديان يکي از ابزارهاي رسيدن به اين هدف را تلاش در جهت ارتقاي رضايت مشترکان شرکت گاز دانست و عنوان کرد: شرکت گاز علاوه بر واگذاري اجراي اين طرح به مرکز افکارسنجي جهاد دانشگاهي استان در زمينه‌هاي مختلف علمي، پژوهشي و آموزشي نيز به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با اين نهاد است.
مدير پژوهشي شرکت گاز استان سامانه ثبت شکايات مردمي از طريق سايت اين شرکت، صداي مشتري از طريق تلفن گويا يا صندوق صوتي، ديدارهاي چهره به چهره و تکميل پرسشنامه از طريق حضور پرسشگران درب خانه‌ها را طرح‌هاي متنوع شرکت گاز براي نظرسنجي از مشترکان خود برشمرد.
وي بر اجراي درست، دقيق و مناسب اين طرح تأکيد کرد و ادامه داد: دقت در اجراي اين طرح داده‌هاي صحيحي از رضايت يا عدم رضايت مشترکين را در پي خواهد داشت.
محمدتقي حسين پور، مدير فرهنگي جهاد دانشگاهي استان، نيز در ادامه اين جلسه با استقبال از گسترش همکاري‌هاي علمي، فرهنگي، پژوهشي و آموزشي با شرکت گاز استان در غالب تفاهم‌نامه، گفت: مرکز افکارسنجي جهاد دانشگاهي يکي از معتبرترين مراکز افکارسنجي در کشور است که نظرسنجي درست اين مرکز در انتخابات رياست جمهوري نمونه‌اي از اين اعتبار است.
وي اظهار کرد: اکنون که در چهلمين سال از عمر بابرکت انقلاب هستيم شاهد کارآمدي و کارايي انقلاب اسلامي در زمينه‌هاي مختلف هستيم و جهاد دانشگاهي نيز مي‌تواند به عنوان يک الگوي خدمت در اين چهل سال خود را معرفي کند.
حسين پور همکاري جهاد دانشگاهي با ساير سازمان‌ها را صرفاً يک رويکرد علمي ندانست و تأکيد کرد: اين يک وظيفه ذاتي و فرهنگي جهاد دانشگاهي است که هرجاي استان نياز به مطالعات علمي است و به سبب آن خدمت‌رساني به مردم تقويت مي‌شود، اين نهاد انقلابي با همه توان خدمت‌رساني کند.
خليل مقدم، پژوهشگر طرح بررسي و سنجش ميزان رضايتمندي مشترکين شرکت گاز استان، نيز با بيان اينکه نگاه پژوهشگري در بسياري از سازمان‌ها وجود ندارد، گفت: شرکت گاز استان به صورت انحصاري و با هدف تهيه چشم‌انداز اين شرکت اين طرح را اجرا مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه پرسشنامه‌هاي اين طرح بر اساس يک مدل مفهومي طراحي شده‌اند، افزود: سؤالات پرسشنامه سال جاري نسبت به سال‌هاي قبل بهبود يافته و استاندارد شده‌اند.
خليل مقدم نحوه کار ميداني پرسشگران را يکي از مهم‌ترين امور در اين طرح دانست و خاطرنشان کرد: اگر داده‌هاي به دست آمده درست و با دقت باشند با تحليل آن‌ها مي‌توان به اهداف تعيين شده طرح رسيد.
پژوهشگر اين طرح اظهار کرد: پرسشگران در اين طرح فراتر از يک کار توصيفي را انجام مي‌دهند و با بيان مشکلات و وقايع پيش آمده نگاهي جديد به پژوهش را ارائه خواهند داد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
دبیرخانه مشاغل خانگی
آموزش‌های کوتاه‌مدت و دانشگاهی


 
مسابقات فرهنگی

آمار سایت
امروز
489
دیروز
1247
هفته
10021
کل
121637
 
 
 
 
تمام حقوق برای :: جهاد دانشگاهی واحد چهار محال و بختیاری :: محفوظ است. تلفن تماس: 33380722  -  038   فاکس: 33380316  -  038